12
10 keuzes voor een gezond lichaam.
1. Werk aan uw lichaam en conditie voordat uw lichaam erom vraagt.
2. Eet 's middags geen te zware (te vette) maaltijden. Omdat de vertering dertig procent van de lichaamsenergie nodig heeft, zal het u extra moe maken.
3. Drink voldoende water, 1 tot 2 liter per dag. Wanneer uw lippen droog worden, vertoont uw lichaam al twee procent vochtverlies, wat overeenstemt met tien procent prestatieverlies.
4. De vele kleine " ik zou dit nog moeten doen" slorpen te veel energie op. Bekijk of ze echt nodig zijn. Begin op het afgesproken moment en pak je TO Do(el) aan.
5. Voedingssupplementen kunnen het tekort aan groenten en fruit aanvullen. Bovendien compenseren ze onregelmatige maaltijden.
6. Leer u te ontspannen Hierdoor zult u makkelijker uw hoofd leeg kunnen maken en in slaap vallen zonder lang wakker te liggen. Neem een bad of douche voor het slapengaan, als u het gevoel hebt dat u niet gemakkelijk zal kunnen inslapen. Water heeft een kalmerend en harmoniserend effect op het lichaam.
7. Slaap voldoende. Stap gerust eens in bed op hetzelfde uur als uw kinderen.
8. Reserveer tijd voor uzelf en vul deze in met wat u graag doet.
9. Sport niet boven het opgelegde hartslagniveau. U moet niet vermoeid zijn om goed gesport te hebben.
10. Richt u op een haalbaar sportief doel binnen een realistische termijn.
Doe het met discipline vanuit je hart .. dat hou je vol , discipline met je verstand is gedoemd om te mislukken.
DNG, Erik

Beoordeling

Commentaar

Voorlopig nog geen commentaar, u kan de 1e zijn.

Geef uw mening

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Website

CAPTCHA Afbeelding
Enter the code shown above: